Zwroty
Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?
Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!
Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jak tego dokonać? To bardzo proste!
Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).
Przesyłkę odeślij na adres:
Uniformshop.pl
43-426 Gumna
ul. Piastowska 10
Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.
W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.
Zwroty zza granicy:
Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:
Adres zwrotny dla klientów z AUSTRII:
MKB Global Mail & Freight GmbH
c/o Pactic Olza Logistic - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Hosnedlgasse 8
1220 Wiedeń
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Uniformshop
43-426 Gumna
Piastowska 10
POLSKA
Adres zwrotny dla klientów z BUŁGARII:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - Uniformshop
Płowdiw, Goliamokonarsko shose 29, Bułgaria
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z CHORWACJI:
GLS/Pactic/OL/Uniformshop Europe sp. z o.o.
R- Stupničke Šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z ESTONII:
Returns Venipak TM Olza Logistic - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Savi 20
EE-80040 Parnawa
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z LITWY:
Returns Venipak TM Olza Logistic Uniformshop Europe sp. z o.o.
Vilniaus pl. 8
LT-94105 Kłajpeda
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z ŁOTWY:
Returns Venipak TM Olza Logistic - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Return ID 90289136
Mārupe , Kalniņi B
LV-2167 Ryga
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z NIEMIEC:
Log4World-TOR 3 /Olza Logistic/ Uniformshop Europe sp. z o.o.
Preuschwitzer Straße 20
02625 Bautzen
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z GRECJI:
Big Arena Ltd.
232 - Olza Logistic - Uniformshop
Płowdiw, Goliamokonarsko shose 29, Bułgaria
Zwroty mogą być dokonane tylko za pośrednictwem ACS-Spedition i Geniki Taxydromiki. W ten sposób nie musisz dodatkowo płacić za międzynarodową wysyłkę.
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z WŁOCH:
Pactic c/o GLS
Olzalogistic - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Via Tambarin12
34077 Gorycja
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z RUMUNII:
OLZA LOGISTIC - Uniformshop Europe sp. z o.o.
ul. Matei Corvin nr. 48
410142
Oradea, jud. Bihor
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów ze SŁOWENII:
GLS/Pactic/OL/Uniformshop Europe sp. z o.o.
Cesta v Prod 84
1000 Lublana
Słowenia
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z WĘGR:
OLZA LOGISTIC - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Ady Endre 16
4123 Hencida
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z CZECH:
Olza Logistic - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Lípová 1986
737 01 Czeski Cieszyn
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów ze SŁOWACJI:
Olza Logistic - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Súľov 46,
01352 Súľov-Hradná
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Adres zwrotny dla klientów z WĘGR:
Olza Logistic C/O Direct Link - Uniformshop Europe sp. z o.o.
Box 1029
20226 Malmö
Szwecja
Pamiętaj, aby umieścić "Uniformshop Europe sp. z o.o." obok adresu zwrotnego na paczce
Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.
Wskazówki:
• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.
• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.
• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).
• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.
• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.
Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.
Do przesyłki dołącz:
- wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)
Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.
Reklamacje
Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.
Jak złożyć reklamację
• pisemnie na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl
Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10
Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.
Co napisać w reklamacji
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
- ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
- umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. |
Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
tel. +48 33 443 69 99mail. info@uniformshop.pl