Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Spodnie damskie dresowe Malfini Leisure czarne
Spodnie damskie dresowe Malfini Leisure czarne-1
Spodnie damskie dresowe Malfini Leisure czarne-2

Spodnie damskie dresowe Malfini Leisure czarne

Kod produktu: 603BLK

Spodnie dresowe w komfortowej odsłonie? Model Malfini Leisure wpisuje się w ten trend. Elastyczny materiał, który się nie odkształca i luźny krój z prostymi nogawkami zakończonymi ściągaczem zapowiadają dzień w towarzystwie wygody i niezawodności. Szeroki pas z gumką i klinowe kieszenie, w których łatwo schowasz potrzebne drobiazgi to funkcjonalne cechy produktu, które z pewnością docenisz podczas noszenia. Spodnie dresowe Malfini są wprost stworzone do aktywności fizycznej i zajęć sportowych wpisanych w Twój zawodowy kalendarz.

71.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 1-2 dni
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 63.90 zł

Kolor:

    
Tabela rozmiarów

Rozmiar:

Proszę wybrać rozmiar

dodaj do koszyka

Za zakup tego produktu otrzymasz 7 punktów lojalnościowych o wartości 3.50 zł (do wykorzystania przy następnych zakupach)

Materiał: rozciągliwy
Krój: sportowy

Modelka: 172 cm wzrostu/54 kg, ma na sobie rozmiar S

Cechy charakterystyczne:

  • elastyczny materiał utrzymujący kształt
  • idealne do pracy, uprawiania sportu i aktywności fizycznej
  • proste wykończenie nogawek
  • szeroki elastyczny pas z gumką
  • kieszenie klinowe
  • dolny ściągacz regulowany gumką

Skład:

95% bawełna, 5% elastan

_

Przy wyborze rozmiaru proszę sugerować się tabelą rozmiarów.


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 50 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

W celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel: +48 33 443 69 99

mail: info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!


Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.

Zwroty zza granicy:

Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:

[returns_select]

Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.


 
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

[BANER-WZ]

Do przesyłki dołącz:

  • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)


Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop s.c, K. Gawlik, S. Bekkouche, 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Nasi Klienci kupili z tym produktem również

Spodnie damskie Maevn EON Sporty & Comfy jogger oliwkowe
175.00 zł
Komplet medyczny damski Uniforms World 109PSX Shelly Classic (spodnie Yucca) butelkowa zieleń
159.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne Sunrise Uniforms Basic Regular ciemny granat
49.00 zł 79.00 zł
Bluza damska Maevn Matrix Impulse Asymetric wiśniowa
119.00 zł
Spodnie damskie Maevn Matrix Impulse Jogger czarne
159.00 zł
Serwety stomatologiczne 33x48 cm Classic (rolka 40szt)
14.00 zł
Obuwie szpitalne Comfort Care białe
49.00 zł
PROMOCJA
Spodnie damskie Maevn Matrix Impulse Stylish czarne
119.00 zł 139.00 zł
Bluza medyczna damska Sunrise Uniforms Premium Joy butelkowa zieleń
149.00 zł
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Premium Chill jogger czarne
169.00 zł
Bluza medyczna damska Cherokee Core Stretch Top zielona
109.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Red Panda oliwkowa
105.00 zł

Zobacz podobne

NOWOŚĆ
Spodnie medyczne damskie Heartsoul Break on Through jogger ciemny granat
179.00 zł
PROMOCJA
Spodnie damskie Maevn Matrix Impulse Stylish klasyczny błękit
119.00 zł 139.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne damskie Sunrise Uniforms Active Loose aqua
79.00 zł 129.00 zł
Spodnie medyczne damskie Uniforms World 518GTK™ Avant Phillip lawendowe NEW
139.00 zł
Legginsy damskie Malfini Balance ciemny granat
44.00 zł
Spodnie medyczne damskie Dickies EDS Essentials Mid Rise ciemny granat
129.00 zł
PROMOCJA
Spodnie damskie Adar Uniforms Skinny Leg Cargo różowe
129.00 zł 159.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Matrix Yogga jogger klasyczny błękit
159.00 zł
Spodnie medyczne damskie Cherokee Revolution Tech Mid Rise białe
169.00 zł
Spodnie medyczne damskie Uniforms World 518GTK™ Avant Phillip błękitne
139.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Momentum Jogger różowe
139.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Red Panda jasnozielone
105.00 zł
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!