Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-1
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-2
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-3
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-4
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-5
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-6
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa-7

Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision turkusowa

Kod produktu: 516TRQ

Szukasz czegoś na chłodniejsze dni w pracy, co jednocześnie nie zburzy Twojej starannej stylizacji? Poznaj kamizelkę typu softshell. Jest cienka, ale jednocześnie doskonale izoluje chłód. Wykonana została z trwałego, 2-warstwowego materiału, w środku jest natomiast wykończona miękkim polarem antypillingowym. Lekko taliowany krój zapewnia wygodę i styl, a pełny zamek błyskawiczny z ochroną podbródka gwarantuje komfort noszenia. Dolny brzeg regulowany elastycznym ściągaczem i kieszenie na suwak ukryte w szwach to idealne połączenie praktyczności i estetyki. Pokochasz ten model!

139.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 1-2 dni
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 139.00 zł

Kolor:

    
Tabela rozmiarów

Rozmiar:

Proszę wybrać rozmiar

dodaj do koszyka

Za zakup tego produktu otrzymasz 13 punktów lojalnościowych o wartości 6.50 zł (do wykorzystania przy następnych zakupach)

Rodzaj zapięcia: zamek

Modelka Beata: 170 cm wzrostu/60 kg, ma na sobie rozmiar M

Cechy charakterystyczne:

  • ciepły, lekki, 2-warstwowy softshell
  • lekko taliowany krój
  • zamek błyskawiczny na całej długości z ochroną podbródka
  • dolny brzeg regulowany za pomocą elastycznego ściągacza
  • kieszenie na suwak ukryte w szwach dzielących
  • wewnętrzny polar z wykończeniem antypillingowym

Skład:

  • Softshell: 94% poliester, 6% elastan
  • Polar: 100% poliester, wykończenie antypillingowe

Gramatura: 280g/m2

Temperatura prania: 30 °C

_

Przy wyborze rozmiaru proszę sugerować się tabelą rozmiarów.


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 90 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 90 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

_

Zazwyczaj dostosowanie haftu zajmuje 1-2 dni roboczych, a proces haftowania 2-4 dni roboczych.

W celu ustalenia szczegółów i uzyskania wyceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel: +48 33 443 69 99

mail: info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 60!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!

Zakupy w Uniformshop dokonane między 24 listopada 2024 r. a 31 grudnia 2024 r. mają przedłużony, 60-dniowy okres zwrotu!


Przed upływem 60 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.

Zwroty zza granicy:

Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:

[returns_select]

Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.


 
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

[BANER-WZ]

Do przesyłki dołącz:

  • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)


Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Zobacz podobne

Kamizelka polarowa damska Malfini Next czerwona
67.00 zł
NOWOŚĆ
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision biała
139.00 zł
NOWOŚĆ
Kamizelka puchowa damska Malfini Everest czarna
169.00 zł
NOWOŚĆ
Kamizelka puchowa damska Malfini Everest avocado
169.00 zł
NOWOŚĆ
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision czarna
139.00 zł
Kamizelka polarowa damska Malfini Next miętowa
67.00 zł
Kamizelka polarowa damska Malfini Next biała
67.00 zł
NOWOŚĆ
Kamizelka puchowa damska Malfini Everest czerwona
169.00 zł
Kamizelka polarowa damska Malfini Next chabrowa
67.00 zł
Kamizelka polarowa damska Malfini Next malinowa
67.00 zł
NOWOŚĆ
Kamizelka softshellowa damska Malfini Vision czerwona
139.00 zł
Kamizelka polarowa damska Malfini Next limonkowa
67.00 zł
Kalendarz Kalendarz
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!