Produkty w koszyku (0)
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE
Lista jest pusta
Fartuch medyczny damski Maevn Red Panda (długi)
Fartuch medyczny damski Maevn Red Panda (długi)-1
Fartuch medyczny damski Maevn Red Panda (długi)-2
Fartuch medyczny damski Maevn Red Panda (długi)-3

Fartuch medyczny damski Maevn Red Panda (długi)

Kod produktu: 7156

Długi fartuch z kolekcji Red Panda to projektowy wzór komfortu i funkcjonalności. Cechy produktu: 3 duże kieszenie (jedna z wsuwką na długopis), dolne kieszenie pomieszczą mini tablet, funkcjonalne rozcięcia na bokach fartucha umożliwiające sięgnięcie ręką do kieszeni spodni/spódnicy bez konieczności podwijania fartucha, wzmacniane szwy, zapinany na cztery guziki.

139.00

+ koszty wysyłki

Wysyłka: 24h
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 139.00 zł
Tabela rozmiarów

Rozmiar:

Proszę wybrać rozmiar

dodaj do koszyka

Za zakup tego produktu otrzymasz 13 punktów lojalnościowych o wartości 6.50 zł (do wykorzystania przy następnych zakupach)

Materiał: nierozciągliwy
Rękaw: długi
Rodzaj zapięcia: guziki
Długość: długa

Cechy charakterystyczne:

  • Doskonała stylizacja
  • 3 duże kieszenie zmieszczą każdego smartfona
  • Funkcjonalne rozcięcia na bokach fartucha umożliwiające sięgnięcie ręką do kieszeni spodni/spódnicy bez konieczności podwijania fartucha
  • Wzmacniane szwy
  • Zapinany na cztery guziki

Skład: 65% Poliester 35% (bawełna świetnej jakości)

-

Rozmiarówka zawyżona. Przy wyborze rozmiaru proszę sugerować się tabelą rozmiarów.

Jeśli nie ma rozmiaru lub koloru, który Cię interesuje, skontaktuj się z nami - sprawdzimy dla Ciebie każdy produkt firmy Maevn.


HAFT NA ODZIEŻY

Wykonujemy hafty z zastosowaniem nici najwyższej jakości. Haft komputerowy jest trwałą i estetyczną formą zaprezentowania dowolnej treści na odzieży medycznej. Wykonać możemy między innymi: logo Twojej firmy, imię i nazwisko, nazwę stanowiska, nazwę oddziału. Każdy projekt wymaga indywidualnej wyceny.

Ceny orientacyjne:

Koszt 1 szt haftu - stanowisko, imię i nazwisko etc. (np. lek. med. Anna Kowalska - mały haft na piersi)

25 zł

Koszt 1 szt haftu - logo firmy:

25 zł - 50 zł

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia szczegółów wykonania haftu i uzyskania dokładnej wyceny (ustalenie wielkości haftu, koloru nici, rozmieszczenia haftu)

Dostosowanie haftu pod maszynę haftującą:

25 zł - 50 zł (koszt jednorazowy - gdyby w przyszłości chcieli Państwo haftować logo na nowych produktach zakupionych w naszym sklepie tego kosztu już się nie ponosi)

W celu ustalenia szczegółów (wielkość logo, umiejscowienie, kolorystyka) i uzyskania wyceny również prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

tel: +48 33 443 69 99

mail: info@uniformshop.pl

Zwroty

Zamówione produkty nie spełniają wszystkich Twoich oczekiwań? A może rozmiar nie pasuje?

Zgodnie z prawem masz możliwość zwrócenia zamówienia w ciągu 14 dni od jego otrzymania, ale my wydłużamy go dla Ciebie do dni 30!

Towar możesz zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak tego dokonać? To bardzo proste!


Przed upływem 30 dni odeślij do nas produkty, które chcesz zwrócić, do paczki dołączając wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ (w załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury).

Przesyłkę odeślij na adres:

Uniformshop.pl

43-426 Gumna

ul. Piastowska 10

Tym sposobem załatwisz za jednym zamachem dwie sprawy: poinformujesz nas o chęci odstąpienia od umowy i odeślesz produkty.

W ciągu 14 dni (zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej) od otrzymania przesyłki zwrócimy otrzymane od Ciebie płatności (w tym również koszty dostawy jakie poniosłeś podczas składania zamówienia, zawsze będzie to najtańsza dostępna w naszym sklepie formy dostawy) na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Jeśli podczas składania zamówienie opłaciłeś je przez system szybkich płatności Przelewy24, GooglePay, ApplePay lub PayPal, wówczas zwrotu pieniędzy dokonamy tym samym sposobem.

Zwroty zza granicy:

Wybierz swój kraj z listy, aby wyświetlić adres zwrotów:

[returns_select]

Pamiętaj również, aby do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu – pobierz go TUTAJ.


Wskazówki:

• Jeśli chcesz oddać tylko część zamówienia, zwrócimy Ci wyłącznie płatności za konkretne zwracane produkty, bez kosztów wysyłki.

• Nie odbieramy przesyłek nadanych do nas za pobraniem.

• Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały zamówione z dodatkową personalizacją (haftem lub nadrukiem).

• Nie wymieniamy produktów (np. na inny rozmiar czy kolor). Jeśli potrzebujesz innego produktu, dokonaj zwrotu zamówienia i ponownego zakupu nowych produktów.

• W załączniku do maila potwierdzającego wysyłkę Twojego zamówienia znajdziesz numer faktury - niezbędny do prawidłowego wypełnienia formularza zwrotu.


 
Skorzystaj z wygodnych zwrotów za pośrednictwem serwisu AlleKurier.

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy opcję taniego zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie.

[BANER-WZ]

Do przesyłki dołącz:

  • wypełniony formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki (formularz możesz pobrać również TUTAJ)


Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.


Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo do złożenia reklamacji. Jeśli sprzedany przez nas produkt posiada wadę lub uwidoczni się ona w ciągu dwóch lat od zakupu, możesz ubiegać się swoich praw z tytułu rękojmi.

Jak złożyć reklamację

• pisemnie na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: info@uniformshop.pl

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Uniformshop Europe Sp. z o.o., 43-426 Gumna, ul. Piastowska 10

Dla ułatwienia stworzyliśmy gotowy, wygodny formularz – do pobrania TUTAJ.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

• żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.


Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, jesteśmy do Twojej dyspozycji.

tel. +48 33 443 69 99

mail. info@uniformshop.pl


Nasi Klienci kupili z tym produktem również

Fartuch medyczny damski Maevn Momentum Women Long (elastic)
189.00 zł
Klasyczna bluza medyczna męska z kołnierzem Sunrise Uniforms biała
119.00 zł
Spodnie damskie Maevn EON Sporty & Comfy jogger oliwkowe
175.00 zł
PROMOCJA
Spodnie damskie Adar Uniforms Skinny Leg Cargo klasyczny błękit
129.00 zł 159.00 zł
Koszulka męska Malfini Single Jersey polo lazurowa
49.00 zł
Fartuch medyczny męski Maevn Red Panda
129.00 zł
Bluza medyczna męska Maevn Red Panda królewski granat
115.00 zł
Spodnie medyczne damskie Maevn Red Panda morski błękit
105.00 zł
Podkład Medyczny 51 cm Bibułowo-Foliowy MedixPro 40m
48.00 zł
Obuwie medyczne Buxa model Profesional MED11 beżowe
179.00 zł
PROMOCJA
Bluza medyczna męska Sunrise Uniforms Basic Standard popielata
59.00 zł 79.00 zł
PROMOCJA
Spodnie medyczne Sunrise Uniforms Basic Regular oberżynowe
49.00 zł 79.00 zł

Zobacz podobne

Fartuch medyczny damski 3/4 Maevn Smart biały (elastic)
179.00 zł
Fartuch laboratoryjny damski Sunrise Uniforms
69.00 zł
Fartuch medyczny damski Cherokee Project Lab (elastic)
139.00 zł
Fartuch medyczny damski Maevn Momentum Women Long (elastic)
189.00 zł
Fartuch medyczny damski 3/4 Maevn Smart szary (elastic)
179.00 zł
PROMOCJA
Fartuch medyczny damski Sunrise Uniforms krótki z długim rękawem
49.00 zł 109.00 zł
Fartuch medyczny damski Maevn Momentum Women Short (elastic)
179.00 zł
NOWOŚĆ
Fartuch medyczny damski Dickies Prof. Whites Consultation
149.00 zł
PROMOCJA
Fartuch medyczny Sunrise Uniforms krótki z długim rękawem malinowy
49.00 zł 109.00 zł
PROMOCJA
Fartuch medyczny damski Adar Uniforms Tab-Waist krótki (elastic)
129.00 zł 209.00 zł
Fartuch medyczny damski 3/4 Maevn Red Panda
129.00 zł
NOWOŚĆ
Fartuch medyczny damski krótki Velilla Stretch
145.00 zł
Zapisz się do newslettera!
Najlepsze okazje!